Vi jobber hver eneste dag for å oppnå best mulig resultater for kundene våre
Kontakt ossLitt om oss
Vi jobber hver eneste dag for å oppnå best mulig resultater for kundene våre. Dette basert på kortsiktige og langsiktige mål satt i felleskap, som taes ut i strategi som legger grunnlaget for uttak og kanalstrategi som igjen gir økt forretningsverdi.
Vi er veldig glade i alle vi jobber sammen med. Kunder, medier, samarbeidspartnere og venner. Akkurat dette er viktig; at vi jobber sammen som en FLOKK mot felles mål og resultater. Kunden vil alltid ha vårt fokus og få de beste erfarne rådgiverne. Vi er interesserte, søkende og dønn ærlige, og vi gir krystallklare råd. Innsikten vi tilegner oss brukes til noe fornuftig.
Vi er ekstremt opptatt av forhandlinger og blir oppriktig glade når vi ser effekt av dette på kundens bunnlinje.
Selvsagt er vi 100% transparent i alt vi foretar oss.
Vi startet mediebyrå 1. september 2018 med et genuint ønske om kunne sette opp en rigg vi mener gangner kundene best, samtidig som vi skal lykkes på egen hånd. Vi har tatt med oss vår lange og brede erfaring fra store mediebyråer, reklamebyråer og mediehus som blant annet OMD, Mediacom, Denstu, ANTI og TV 2.
Espen Barås Bye
Byråleder & Founding partner
Espen jobber som byråleder og er rådgiver for flere av byråets kunder og han er en av gründerne i Flokk Media. Espen har 20+ års bakgrunn fra mediebransjen. Han besitter en unik erfaring og kompetanse fra ulike deler av bransjen. Totalt 11 år som medierådgiver og TV- og Radio Direktør i to av landets største mediebyråer, Mediacom og OMD. Etterpå var han 7 år i TV 2 hvor han var med å bygge opp og ledet TV 2 sin konseptavdeling, som er ansvarlig for kommersiell utnyttelse av programkonsepter på tvers av plattformene på kanalen.
Før han var med å starte Flokk Media, jobbet Espen som leder av reklameavdelingen i ANTI.
Espen er strategisk og kreativ, og søker de beste resultatene for kundene våre, og er opptatt av en helhetlig inngang til strategi og medieplanlegging. Han er genuint opptatt av resultater, kreative løsninger og effekt gjennom målbare forhandlinger.
Espen har et svært godt etablert nettverk blant medier, annonsører, mediebyråer og reklamebyråer i Norge. Espen holder foredrag i flere sammenhenger, er jurymedlem i Mediestrategiprisen og er bidragsyter i diverse bransjefora
Espen jobber som byråleder og er rådgiver for flere av byråets kunder og han er en av gründerne i Flokk Media. Espen har 20+ års bakgrunn fra mediebransjen. Han besitter en unik erfaring og kompetanse fra ulike deler av bransjen. Totalt 11 år som medierådgiver og TV- og Radio Direktør i to av landets største mediebyråer, Mediacom og OMD. Etterpå var han 7 år i TV 2 hvor han var med å bygge opp og ledet TV 2 sin konseptavdeling, som er ansvarlig for kommersiell utnyttelse av programkonsepter på tvers av plattformene på kanalen.
Før han var med å starte Flokk Media, jobbet Espen som leder av reklameavdelingen i ANTI.
Espen er strategisk og kreativ, og søker de beste resultatene for kundene våre, og er opptatt av en helhetlig inngang til strategi og medieplanlegging. Han er genuint opptatt av resultater, kreative løsninger og effekt gjennom målbare forhandlinger.
Espen har et svært godt etablert nettverk blant medier, annonsører, mediebyråer og reklamebyråer i Norge. Espen holder foredrag i flere sammenhenger, er jurymedlem i Mediestrategiprisen og er bidragsyter i diverse bransjefora
Marie W. J. Sorteberg
Rådgiver & Partner
Marie har vært i mediebransjen i 10 år og hun har lang erfaring med medierådgivning, mediekjøp og kundehåndtering fra noen av Norges største mediebyrå og mediehus. Hun hadde blant annet en sentral rolle i den digitale satsingen i TV 2s markedsavdeling, før hun ble hentet videre til byråverden. Marie kommer nylig fra rollen som Client Lead i RED Dentsu X, hvor hun har tatt med seg relevant kompetanse og erfaring inn i rådgiverrollen i Flokk Media. I rollen som rådgiver vil Marie være en av kundens nærmeste samarbeidspartnere.
Marie har vært i mediebransjen i 10 år og hun har lang erfaring med medierådgivning, mediekjøp og kundehåndtering fra noen av Norges største mediebyrå og mediehus. Hun hadde blant annet en sentral rolle i den digitale satsingen i TV 2s markedsavdeling, før hun ble hentet videre til byråverden. Marie kommer nylig fra rollen som Client Lead i RED Dentsu X, hvor hun har tatt med seg relevant kompetanse og erfaring inn i rådgiverrollen i Flokk Media. I rollen som rådgiver vil Marie være en av kundens nærmeste samarbeidspartnere.
Kristian Nilsen
Rådgiver & Founding partner
Kristian jobber som rådgiver og er en av gründerne i Flokk Media, og har 18 års erfaring fra mediebransjen. Han har erfaring både fra byrå, mediehus og annonsør. Etter blant annet 13 år i ulike roller hos TV 2 har Kristian opparbeidet seg stor kompetanse på tvers av ulike mediekanaler, både digitalt og analogt. Kristian har et stort nettverk, liker å utfordre våre kunder, brenner for forhandlinger og er hele tiden opptatt av effekt til det beste for kunden
Kristian jobber som rådgiver og er en av gründerne i Flokk Media, og har 18 års erfaring fra mediebransjen. Han har erfaring både fra byrå, mediehus og annonsør. Etter blant annet 13 år i ulike roller hos TV 2 har Kristian opparbeidet seg stor kompetanse på tvers av ulike mediekanaler, både digitalt og analogt. Kristian har et stort nettverk, liker å utfordre våre kunder, brenner for forhandlinger og er hele tiden opptatt av effekt til det beste for kunden
Fredrik C. Kracht
Rådgiver & Founding partner
Fredrik jobber som rådgiver for flere av byråets kunder og er en av gründerne til Flokk Media. Han har mer enn 20 års erfaring fra kommersiell bransje hvor han har jobbet med flere av de sterkeste merkevarene i Norge. Fredrik har bakgrunn fra International Management Group (IMG), Interspons og som gründer av flere selskaper. Fredrik har lang erfaring og kompetanse innenfor sponsorformidling, strategiprosesser, kommersiell konseptutvikling og videoproduksjon. Han er i tillegg lidenskapelig opptatt av tall og analyse.
Fredrik har over 15 års erfaring som kommentator (golf), programleder, journalist og forfatter.
Fredrik jobber som rådgiver for flere av byråets kunder og er en av gründerne til Flokk Media. Han har mer enn 20 års erfaring fra kommersiell bransje hvor han har jobbet med flere av de sterkeste merkevarene i Norge. Fredrik har bakgrunn fra International Management Group (IMG), Interspons og som gründer av flere selskaper. Fredrik har lang erfaring og kompetanse innenfor sponsorformidling, strategiprosesser, kommersiell konseptutvikling og videoproduksjon. Han er i tillegg lidenskapelig opptatt av tall og analyse.
Fredrik har over 15 års erfaring som kommentator (golf), programleder, journalist og forfatter.
Bettina Nyquist Sommerfelt
Rådgiver
Bettina jobber som rådgiver og har flere års erfaring fra mediebransjen og byrå. Hun har tilegnet seg solid erfaring innenfor medieplanlegging, medierådgiving og innsikt- og strategiarbeid. Bettina har erfaring fra større mediebyrå hvor hun har jobbet med flere kunder av ulik størrelse, både lokale og globale, samt i flere ulike bransjer. Bettina kommer nylig fra rollen som rådgiver hos Wavemaker og tar med seg mye kompetanse og erfaring inn i rådgiver-rollen hos Flokk Media. Hun er opptatt av å knytte tette relasjoner med kundene, og å være en god samarbeidspartner som jobber sammen for å nå kundenes mål. Bettina er en positiv og blid person som er engasjert og lidenskapelig.
Bettina jobber som rådgiver og har flere års erfaring fra mediebransjen og byrå. Hun har tilegnet seg solid erfaring innenfor medieplanlegging, medierådgiving og innsikt- og strategiarbeid. Bettina har erfaring fra større mediebyrå hvor hun har jobbet med flere kunder av ulik størrelse, både lokale og globale, samt i flere ulike bransjer. Bettina kommer nylig fra rollen som rådgiver hos Wavemaker og tar med seg mye kompetanse og erfaring inn i rådgiver-rollen hos Flokk Media. Hun er opptatt av å knytte tette relasjoner med kundene, og å være en god samarbeidspartner som jobber sammen for å nå kundenes mål. Bettina er en positiv og blid person som er engasjert og lidenskapelig.
Maren Borgeteien Johnsen
Digital Campaign Manager / Digital rådgiver
Maren har bred operativ erfaring innenfor digital markedsføring, både fra publisist og annonsørside. Hun jobbet fem år i markedsavdelingen i TV2 som Ad Operations Manager før hun ble hentet til Ving Norge. I Ving var hun med på etableringen av en nordisk digital markedsavdeling og hadde ansvaret for implementeringen og optimaliseringen av alle digitale kampanjeaktiviteter som paid some, programmatiske kjøp, displayannonsering, online video og andre digitale kanaler. Maren har også bakgrunn fra Clear Channel og kommer sist fra stillingen som Ad Operations Manager i Schibsted
Maren har bred operativ erfaring innenfor digital markedsføring, både fra publisist og annonsørside. Hun jobbet fem år i markedsavdelingen i TV2 som Ad Operations Manager før hun ble hentet til Ving Norge. I Ving var hun med på etableringen av en nordisk digital markedsavdeling og hadde ansvaret for implementeringen og optimaliseringen av alle digitale kampanjeaktiviteter som paid some, programmatiske kjøp, displayannonsering, online video og andre digitale kanaler. Maren har også bakgrunn fra Clear Channel og kommer sist fra stillingen som Ad Operations Manager i Schibsted
Ana Susnjara
SEM-spesialist
Ana jobber som SEM-spesialist og har noen års erfaring i ulike roller. Hennes ekspertise er innen digital markedsføring med fokus på SEM og SEO. Før hun begynte I Flokk, jobbet Ana for TRY Dig, som operativ HubSpot-konsulent. Kjerneområde var HubSpot-implementering, markedsføringsautomatisering og annonsering. Ana har også erfaring med frilansprosjekter basert på Google-annonser og sosiale medier. Ana er resultatorientert og tar stort eierskap til gjennomføring, er kvalitetsorientert, og jobber tett med kunder og kollegaer for å sikre best mulig resultater.
Ana jobber som SEM-spesialist og har noen års erfaring i ulike roller. Hennes ekspertise er innen digital markedsføring med fokus på SEM og SEO. Før hun begynte I Flokk, jobbet Ana for TRY Dig, som operativ HubSpot-konsulent. Kjerneområde var HubSpot-implementering, markedsføringsautomatisering og annonsering. Ana har også erfaring med frilansprosjekter basert på Google-annonser og sosiale medier. Ana er resultatorientert og tar stort eierskap til gjennomføring, er kvalitetsorientert, og jobber tett med kunder og kollegaer for å sikre best mulig resultater.
Ida Handberg Båtvik
Sosiale medier spesialist
Ida fullfører en Bachelor i markedsføringsledelse mai 2023 ved Handelshøyskolen BI. Parallelt med studie har hun jobbet med markedsføring gjennom sosiale medier både organisk og betalt i Norgeshus. Stillingen har gitt henne relevant erfaring med å engasjere og kommunisere med en rekke målgrupper og spesielt den yngre målgruppe og forstå deres medievaner, samt utvikling av materiell spesifikt rettet mot unge. Ida er rå på å holde seg oppdatert på hva som er i vinden på sosiale medier og hva som engasjerer de forskjellige målgruppene. Ida er opptatt av å være tilstede, lojal og ordentlig, noe som sikrer gode resultater over tid. Hun jobber nå med kunder sin SOME aktivitet, hvor hun utarbeider organisk og betalt innhold for sosiale medier. Hun jobber grundig med planlegging og optimalisering så hun kan oppnå best mulig resultat slik at kunden kan nå deres mål.
Ida fullfører en Bachelor i markedsføringsledelse mai 2023 ved Handelshøyskolen BI. Parallelt med studie har hun jobbet med markedsføring gjennom sosiale medier både organisk og betalt i Norgeshus. Stillingen har gitt henne relevant erfaring med å engasjere og kommunisere med en rekke målgrupper og spesielt den yngre målgruppe og forstå deres medievaner, samt utvikling av materiell spesifikt rettet mot unge. Ida er rå på å holde seg oppdatert på hva som er i vinden på sosiale medier og hva som engasjerer de forskjellige målgruppene. Ida er opptatt av å være tilstede, lojal og ordentlig, noe som sikrer gode resultater over tid. Hun jobber nå med kunder sin SOME aktivitet, hvor hun utarbeider organisk og betalt innhold for sosiale medier. Hun jobber grundig med planlegging og optimalisering så hun kan oppnå best mulig resultat slik at kunden kan nå deres mål.